4. třída – Ježečci

S Vašimi dětmi ve třídě pracují: Bc. Hana Šmídová, Mgr. Dominika Jónová

Třídní mobil: 704973204

Aktuality 4. třída Ježečci
  • Dne 7. 12. proběhne v MŠ divadelní představení O zatoulaném čertíkovi. Představení začíná již v 8.45, proto prosíme, přiveďte děti do třídy do 8:15, aby se stihly nasvačit. Děkujeme Vám. 🙂 Vybíráme 65,- Kč.

• Srdečně Vás zveme na čertí rej! Proběhne dopoledne v pátek 3. 12. 2021. Čekají nás čertí hry, přehlídka masek a pekelná zábava. 🙂 Zváni jsou malí čertíci, andílci i Mikulášové. 🙂

• Vážení rodiče, ve středu 10. 11. 2021 proběhne v 9:30 hodin v prostorách MŠ maňáskové divadlo Červená Karkulka. Ve třídě vybíráme 50,- Kč. Děkujeme za spolupráci 🙂 .

• Podzimní čas nám letos připravil nádhernou barevnou podívanou se slunečným počasím. S dětmi rádi chodíme ven, hrajeme si na hřištích u stadionu, Hraběnce, hledáme houby, pozorujeme měnící se přírodu, sbíráme přírodniny a užíváme si poslední teplejší dny. Ve školce si povídáme o ovoci a zelenině, o práci na poli, o houbách, učíme se číslice i jak se podepsat. Poznáváme se stále lépe a upevňujeme náš kolektiv přátelstvím i nutnými pravidly, aby se nám ve školce společně líbilo 🙂 . Fotografie můžete prohlížet zde: https://mssporilov.rajce.idnes.cz/Jezecci_-_podzim/

• Vážení rodiče, v pátek 29. 10. 2021 bude MŠ Spořilov uzavřena (podzimní prázdniny).

• Vážení rodiče, 5.10. 2021 proběhne dopoledne v MŠ Spořilov divadelní představení s názvem Kouzelné slůvko.Ve třídě vybíráme 65,- Kč 🙂 .

• Již tradičně se město Jilemnice zapojilo do Evropského týdne mobility a připravilo nejen pro děti z MŠ Spořilov osvětový program na téma udržitelné městské mobility. Cílem projektu je motivovat děti i celou společnost, k využívání šetrnějších dopravních prostředků namísto osobních automobilů. Letos se projektu účastnily nejstarší děti ze třídy Soviček a Ježečků. Nejprve jsme navštívili náměstí, kde pro nás byla připravená vzdělávací stanoviště. Mezi probíraná témata patřila např. bezpečná jízda na jízdním kole, recyklace, prohlídka sanitního vozu či správný postup při dezinfekci rukou. Za odměnu si děti mohly zaskákat na nafukovacím hradu nebo se projít po hmatovém chodníčku. Další den proběhla „koloběžkiáda“- překážková jízda na koloběžkách, malování na sádrové odlitky, hry s modelovací hmotou i s bublinami z bublifuku. Na závěr děti obdržely diplom s balíčkem odměn. Obě akce si děti velmi užily a odnesly si důležité poznatky k tématu udržitelné městské mobility 🙂 .

• Informační schůzka pro rodiče proběhne ve středu 8. 9. 2021 od 15:00 ve třídě Ježečků 🙂 .

• Ve středu 9.6.2021 se celá třída Ježečků vypravila na celodenní výlet. Počasí nám přálo, protože bylo tak akorát. Jak to tedy bylo? O půl deváté ráno jsme nastoupili s batůžky na zádech do autobusu a už v Hrabačově přestoupili do jiného autobusu směrem Rokytnice nad Jizerou. Vystoupili jsme hned „U Kroupů“, odkud nás cesta vedla na lávku nad Huťským potokem a přes řeku Jizeru. Šplouchání vody se nám líbilo, že jsme se rozhodli posvačit na jedné posečené louce. Když byla bříška plná, vydali jsme se dál. Hlídali jsme si zelenou turistickou značku, která nás měla doprovodit až na jablonecké hřiště. Cestou jsme potkali krásně rozkvetlé louky, chaloupky, točící se mlýnek na potoce, cyklistický školní výlet a těsně před cílem i zvědavé kozy. To vše se sluníčkem nad hlavou. Než jsme se nadáli, stáli jsme před hřištěm, na kterém jsme si do sytosti pohráli na různých herních prvcích. Poobědvali jsme, napili se a bylo na čase kousek popojít. Na zmrzlinu. U většiny zvítězila míchaná točená. A to už jsme téměř u konce. Po pěšince podél kolejí jsme doputovali na vlakové nádraží, na kterém nás čekal modrý motoráček. Šťastni a unaveni jsme dojeli zpět do Jilemnice a nezbývalo nic jiného, než si ještě zazpívat SLÁVA NAZDAR VÝLETU! Fotogalerie zde: https://mssporilov.rajce.idnes.cz/Jezecci_-_skolni_vylet_2021/

• Na den dětí jsme se jako paní učitelky velmi těšily, protože jsme díky pilné přípravě věděly, co děti bude čekat. A stálo to za to! Celé dopoledne se neslo v duchu Šmoulů, kteří nám připravili mapu zahrady s různými stanovišti, a tím se rozzářila všechna dětská očka. Postupně jsme se na zahradu nedočkavě vypravili a s radostí se pustili do plnění úkolů – Nešikovi jsme pomohli přenést vodu, Kutilovi srovnat klíče, Kuchařovi nasbírat borůvky, Šmoulíčkovi nakoupit, co bylo na seznamu, Farmářovi odvézt seno a Trumpetka chtěl pomoci s pískem. Pak na děti čekal sám Gargamel s Azraelem, ale se Silákem jsme si s ním jedna dvě poradili. Fešákovi jsme pomohli roztřídit kytičky, Divoch nám nabídl velké holínky nebo skákací pytel, u Koumáka v laboratoři jsme dokázali nafouknout balonek bez pusy (světe div se!) a Malířovi jsme dokreslili motýlky. Pak jen najít taťku Šmoulu, který se schoval do školky, aby každému z nás připravil šmoulí bublifuk a nějakou tu dobrotu. Celé dopoledne uteklo jako voda, krásné počasí nám přálo a úsměv na tváři nám vydržel až do dnešního dne.